وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماینتس - بایرن مونیخ؛ نیاز مبرم میزبان به کسب امتیاز و بایرنی که خیال باج دادن ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماینتس در حالی که خطر ورود به منطقه سقوط را حس می کند باید به مصاف بایرن مونیخ برود. 

 

این دو تیم از هفته بیست و یکم بوندس لیگا به مصاف هم می روند. بازی از ساعت 18 به وقت ایران آغاز می شود و قضاوت این بازی برعهده سورن اشتورک داور 29 ساله خواهد بود. این داور جوان برای اولین بار یکی از بازی های بایرن مونیخ را سوت خواهد زد.

 

وضعیت دو تیم

ماینتس: تیم ساندرو شوارتس شروع خوبی در فصل جدید بوندس لیگا داشت اما نتایج ضعیف این تیم در بازی های اخیر آن ها را به مکان پانزدهم جدول رسانده است. ماینتس قبل از رویارویی با بایرن مونیخ از 20 بازی تنها 20 امتیاز کسب کرده ولی به دلیل نزدیکی تیم ها به یکدیگر آن ها هنوز شانس رسیدن به رتبه های بالاتر را دارند. برای رویارویی با بایرن مونیخ سرمربی ماینتس تمامی بازیکنان کلیدی اش را در اختیار دارد.

بایرن مونیخ: با کسب 50 امتیاز و با 16 امتیاز بیشتر از تیم دوم، بایرن مونیخ با اقتدار در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفته است. تیم هاینکس در بهترین فرم به اُپل آرنا پای می گذارد و سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری قبل از بازی ماینتس را تیمی با انگیزه خواند. آرتورو ویدال به دلیل بیماری در کنار مانوئل نویر و تیاگو آلکانتارا غایبین بایرن مونیخ در این بازی خواهند بود. همچنین وضعیت داوید آلابا هم هنوز مشخص نیست.

 

نکات ویژه بازی و اخبار دو تیم

به نظر می رسد پس از رهایی متس هوملس از مصدومیت این بازیکن دوباره در ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ قرار گیرد و در کنار بواتنگ زوج خط دفاعی را تشکیل دهند.

• در 10 بازی آخر ماینتس تنها 3 برد کسب کرده که 2 برد آن مقابل اشتوتگارت بوده است (یکی از بردها در جام حذفی کسب شده است).

بایرن مونیخ 9 بازی از 10 بازی آخرش در تمامی رقابت ها را با برد پشت سر گذاشته است. گلادباخ آخرین تیمی است که بایرن مونیخ در شکست دادن آن ناکام بوده است.
پس از سپری شدن 20 هفته از رقابت های بوندس لیگا بایرن مونیخ فاصله ای 16 امتیازی با تیم دوم ایجاد کرده؛ چنین چیزی در تاریخ بوندس لیگا بی سابقه است.
در بین تیم های حاضر در بوندس لیگا ماینتس بیشترین شکست را مقابل بایرن مونیخ داشته (16 باخت) و همچنین بیشترین گل را از بازیکنان این تیم دریافت کرده اند (60 گل).
ماینتس در مونیخ نتایج بهتری نسبت به ورزشگاه اختصاصی اش مقابل بایرن مونیخ کسب کرده است. بایرنی ها در 5 بازی آخر در زمین ماینتس برنده بوده اند و در هر بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده اند.

مانوئل نویر قبل از آسیب دیدگی اش در آخرین بازی مقابل ماینتس به میدان رفت.

در 14 بازی مقابل ماینتس، روبرت لواندوفسکی موفق به زدن 13 گل شده است. لوا 5 بار مقابل ماینتس موفق به انجام دبل شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پیش بینی سایت هواسکورد از نتیجه بازی  
ماینتس3-0بایرن مونیخ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد