وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر ماینتس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیروز در ورزشگاه اوپل آرنا به مصاف تیم ماینتس رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

یوپ هاینکس:

تیم من قبل از وقت استراحت واقعا خوب بازی کرد. در نیمه دوم شانسی برای بیشتر کردن اختلاف نداشتیم. باید اعتراف کنیم که ماینتس در نیمه دوم موقعیت های گلزنی خوبی داشت. باید این را در نظر داشته باشید تیم هایی که برای فرار از سقوط تلاش می کنند با تمام وجود در بازی حاضر می شوند. شما این را هفته گذشته مقابل وردربرمن و در بازی امروز مشاهده کردید. بعد از استراحت ما 5 یا 6 موقعیت عالی داشتیم و اگر از آن ها استفاده می کردیم می توانستیم با خیال راحت تری ادامه بازی را دنبال کنیم. حریف ما بارها و بارها شانس داشت و ما در چندین مورد بسیار درهم ظاهر شدیم و همانند نیمه اول و زمان رو به رو شدن با ضدحملات ماینتس قوی نبودیم. در مجموع سزاوار کسب این برد بودیم اما باید از ماینتس بخاطر این نمایشش تمجید و تعریف کرد.

 

متس هوملس:

ترکیب چرخشی را می پسندم. با این تاکتیک همه بازیکنان می توانند بازی کنند. با این حال انتخاب ترکیب و گرفتن تصمیم در دیدار های سختی مانند بازی های لیگ قهرمانان اروپا، دشوار می باشد. وضعیت بد زمین کمی کار ما را سخت کرده بود. به دلیل کیفیت نه چندان خوب آن، خسته شده بودیم. تیم ماینتس خوب کار کرد و به خوبی حفظ توپ می کرد اما در کل فکر می کنم ما شایسته پیروزی بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد