وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات خواندنی از دیدار بایرن و وولفسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باواریایی ها روز گذشته موفق شدند با گل دقایق پایانی لواندوفسکی که از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رسید برابر وولفسبورگ پیروز شوند و با روحیه ای خوب به مصاف بشیکتاش در لیگ قهرمانان بروند.  
این دیدار در برگیرنده ی نکاتی بود که با هم می خوانیم:

رابرت لواندوفسکی که نشان دادع است در زدن پنالتی نیز مهارت خاصی دارد، روز گذشته موفق شد در 19مین ضربه ی پنالتی اش 18مین گلش را به ثمر برساند.این گل 12مین گل لوا در 6 دیدار اخیرش برابر وولفسبورگ بود.

از سویی دیگر آرین روبن نخستین پنالتی اش را بعد از سال 2012 و فینال برابر چلسی از دست داد.

بایرن نیز به 22مین بردش در 23مین دیدارش تحت نظر هینکس دست یافت و آمار گل زده و خورده ی تیم تحت نظر یوپ به 58 در برابر 16 رسید.

تیاگو آلکانتارا نیز که بعد از 3 ماه مصدومیت به ترکیب تیم بازگشت 5 تکل در بازی زد که 65 درصد آن موفق بود که بیشترین آمار در بین تیم بود.

مورلر نیز برای 422مین بار با لباس بایرن به میدان رفت تا در کنار ورمینیگه قرار گیرد. از زمان صعود بایر به بوندس لیگا تنها 11 بازیکن تعداد بازی بیشتری از مولر به میدان رفته اند.

اسون اولرایش نیز به 200مین بازی بوندس لیگایی رسید که از این تعداد 24 بازی با بایرن و باقی با اشتوتگارت بود. اولریش 45 کلین شیت نیز به ثبت رسانده است.

بایرن با هینکس نیز به 13مین برد متوالی خود رسید که از سال 2013 به این ور سابقه نداشته است.

*مصاحبه ی بعد بازی مولر و هینکس:

یوپ هینکس:ما از نتیجه نهایی راضی هستیم اما این برای ولفسبورگ کمی تلخ است آنها سخت تلاش کردند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند.وقتی که مولر به زمین بازی آمد روند بازی عوض شد ما روان و سریع بازی کردیم توماس بازیکن انعطاف پذیری است،او به فضا ها می رود و برای هم تیمی هایش موقعیت بوجود می آورد.

مولر:در نیمه ی دوم نشان دادیم که انگیزه ی پیروزی داریم با اینکه جدول بوندسلیگا در رده ی بالا چندان هیجان انگیز نیست اما تیم ما فوق العاده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد