وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تجدید خاطره هاینکس با دورتموند پس از 40 سال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حساس‌ترین و عجیب‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ با حساب شش بر صفر رقیب سنتی خود، بروسیا دورتموند را شکست داد. یوپ هاینکس با کسب این نتیجه در قامت سرمربی، آماری جالب از خود بر جای گذاشت.  

به گزارش وبسایت آماری اوپتا، آخرین باری که بروسیا دورتموند در یک نیمه پنج گل دریافت کرد به آوریل 1978 بازمی‌گردد. دورتموند در نیمه اول شش بر صفر از گلادباخ عقب افتاد و در پایان نتیجه 12-0 روی اسکوربرد ثبت شد. سهم یوپ هاینکس در آن دیدار از گل‌های مونشن گلادباخ، 5 گل بود. حال در بازی امشب (شنبه) بایرن مونیخ با سرمربی‌گری هاینکس در پایان نیمه اول پنج بر صفر دورتموند را شکست داده بود و در نهایت بازی با حساب 6-0 به پایان رسید.

این دیدار 1800 ـمین بازی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا و 900 ـمین بازی خانگی این تیم در لیگ بود.

توماس مولر تعداد پاس گل‌هایش در این فصل را به عدد 9 رساند. او و کیمیش هر دو 9 پاس گل داده‌اند و تنها فیلیپ مکس، مدافع چپ آگزبورگ موفق به ثبت آماری بهتر با 12 پاس گل شده است.

مولر 103 ـمین گل بوندس‌لیگایی‌اش برای بایرن مونیخ را به ثمر رساند. او دیتر هونس 102 گله را پشت سر گذاشت و حال تنها گرد مولر (با 365 گل)، کارل هاینتس رومنیگه (با 162 گل) و رولاند ولفارت (با 119 گل)، تعداد گل‌های بیشتری از مولر برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده‌اند.

بایرن مونیخ در هشت رویارویی اخیرش با دورتموند در بوندس‌لیگا، شش بازی را پیروز بوده است و تنها باخت بایرن به نوامبر 2016 بازمی‌گردد که در زمین دورتموند با حساب یک به صفر مغلوب شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد