وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: کسب 3 گانه داستان بزرگی خواهد بود؛ روبن و ریبری همه چیز را بدست آورده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکلاس زوله مدافع بلند قامت و ملی پوش بایرن مونیخ که در تابستان از باشگاه هافنهایم به این تیم پیوست توانست در اولین فصل حضور خود در این تیم قهرمان بوندسلیگا شود. 

 

زوله در مصاحبه با SPORT1  در مورد شرایط خود و بایرن گفت:

    قهرمانی در بوندسلیگا یک دستاورد بسیار بزرگ برای من است. سالها حرفه ای کار کرده ام و اکنون عنوان قهرمانی را با بهترین تیم آلمان بدست آورده ام. هنوز هم می توانیم امسال به قهرمانی های دیگری نیز برسیم، دو عنوان قهرمانی دیگر در دسترس هستند. البته که می خواهیم این عناوین را هم بدست آوریم اما تا کنون نیز فصل موفقیت آمیزی برای من بوده و در مسابقات تیم شرکت داشته ام. امیدوارم قهرمان جام حذفی و لیگ قهرمانان هم بشویم. با اینکه تاکنون نیز رویاهایم به حقیقت بدل شده اند اما اینها بزرگترین چیزها هستند. در خانه سویا نتیجه خیلی خوبی داشتیم، ما در خانه همیشه قدرتمند هستیم، در حمله خطرناک و در دفاع ایمن هستیم و شانس خوبی برای حضور در نیمه نهایی داریم.

زوله در مورد احتمال همکاری مجدد با روبری گفت:

    باورنکردنی خواهد بود. من با هردوی آنها خوب کار می کنم و خوشحال خواهم شد یک فصل دیگر با آنها کار کنم. دیوانه کننده است که ببینید آنها چگونه سخت کار می کنند، با اینکه همه چیز را بدست آورده اند. امیدوارم آنها و باشگاه به توافق برسند و من متاسفانه نمی توانم در این تصمیم تاثیرگذار باشم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد