وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای کیکر: ریبری قرارداد یک ساله جدیدی با بایرن مونیخ امضا می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر فرانسوی بایرنی ‌ها یک سال دیگر در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.  

فرانک ریبری 35 ساله که در هفته های اخیر عملکرد خوبی را در ترکیب بایرن مونیخ به نمایش گذاشته، پیشنهاد جدیدی از طرف مدیران باشگاه دریافت کرده است و احتمالا یک فصل دیگر نیز پیراهن باواریایی ها را به تن خواهد کرد.

به گزارش کیکر، ریبری با سران بایرن مونیخ برای امضای قراردادی جدید به توافق رسیده و در ضمن این قرارداد پذیرفته است تا در فصل آینده با کینگزلی کومان و سرژ گنابری بر سر جایگاه خود در ترکیب اصلی رقابت کند.

ریبری شب گذشته در ترکیب اصلی بایرن برابر سویا حضور داشت و در این دیدار پرتلاش ظاهر شد. او که در پاییز 2017 از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شده بود، پس از بازگشتش به میادین 6 گل و 5 پاس گل به نام خود ثبت کرده و بایرنی ها امیدوار هستند تا ریبری این روند را ادامه داده و به دوران اوج خود بازگردد. البته ریبری در این مدت پیشنهاداتی از چین، قطر و ترکیه نیز داشته است.

بایرن مونیخ احتمالا در پی امضای قرارداد یک ساله جدیدی با روبن و رافینیا نیز خواهد بود اما فعلا مذاکرات با این دو بازیکن به نتیجه نرسیده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبرماتئوس پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 15:32

دمت گرم حاج بلال
خوشحالمون کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد